Zapraszamy do komentowania!

3 czerwca 2012

Koszmary salonu piekoności

Tak tak wiem często porusza się ten temat ale chce trochę poruszyć temat makijażu i wyglądu .
Mi też owszem czasem nie wychodzi pomalowanie oczu ale się nie poddaje .
Porady jak nie wychodzi ci malowanie powiek.
* Przykryj powieki np. fryzurą z grzywką.
*  Pomaluj kolorkiem delikatnym leciutko aby było .
Sprawy farb / pasemek
Z moich kosmetyków polecam wam te farbki .
 Naturalne kolorki brąz beż i szary .
Tak farby przekreślone są także moje ( kupiłam je jak zakładałam konto )
Pasemek mam bardzo mało ale te podstawowe kolory ale i tak już tego nie używam .
A teraz kilka grzechów .( Celowo wykonane na mojej doll )
1. Jak przesadzamy z neonami wychodzi okropny efekt.
2. Ładne kolory ale trzeba jeszcze umieć wykonać taki makijaż .
3. Oczy pełne LUXE i to sposobem malowania kropkami .
4. Najpierw pomalowałam oczy białym LUXE a na to czarnym DOT .
Cera
1. Co to Afryka skąd to coś się urwało . Jak chcecie ciemną skórę to odpowiednio dopasujcie .
2. Za jasna cera Wampiry ? Ja akurat na moim starym koncie tak wyglądałam.
3. Żółta cera ? Tu jak się trochę przyciemni wyjdzie piękny brązowy kolorek.
4. Szaro mi .Tutaj także podobają mi się odcienie szarawego ale odpowiednio dopasować .
Jeszcze są te straszne piórka z Star Jawerly o to moje nieszczęsne fryzury .
 Niestety mam jeszcze dużo więcej fryzur czego teraz żałuje wydałam na wszystkie pewnie ponad 500 sd a ani razu ich nie założyłam . Różowe żółte brązowe czarne niebieskie pomarańczowe niestety mam tyle fryzur .
Czy często spotykacie takie osoby ?
Ja tak .
Skomentuj .1kw

4 komentarze:

Unknown pisze...

Co do farb się zgodzę. Pomalowane oczy są okropne i z tym też się zgodzę. Skóra to tam nic. Gorzko-czekoladowa cera jest ładna, jeśli inne części ciała są dobrze dobrane, zależy też od makijażu i ubioru. Zastrzeżenia mam do żółtej i siwej skóry. Co do fryzur z piórek to zgodzę się w połowie. Oczywiście fryzury brzydko wykonane są straszne, ale jak ktoś się naprawdę postarał i te "włosy" wyszły ładne, to nie powinno się tego nazywać brzydkimi. ;)

| Paczi pisze...

Mi się podobają prawie wszystkie odcienie skóry. Nie można przesadzić i mieć czarny kolor, bo z jasnymi ustami wygląda to okropnie, nie można też pomalować policzków. 2 cera jest jak najbardziej normalna miałam ją bardzo długo na SD. 3 cera ni zbyt mi się podoba (bez obrazy dla Chińczyków) nie lubię wyglądać jak cytryna lub żółtko. 4 - mam taką, tylko, że trochę jaśniejszą. Jeśli chodzi o malowanie to mi się rzuciło w oczy tylko to, że są one złe, najgorsze na stardoll. fryzury ze stardesing jewerley to porażka, nie mam takich włosów i nie zamierzam mieć.

patrycja_2000

| Paczi pisze...

Nie lubię takich jasnych farb znaczy takich jakie przekreśliłaś. Wolę naturalne, jasne kolorki

Domi-606 pisze...

Niektóre farby, które przekreśliłaś są fajnie można ciekawie skomponować kreacje z nimi - może być ładnie i kolorowo (niektórzy przesadzają z tym, i dlatego nie są często kupowane). Według mnie cera ,,szaro mi" jest ładna - nie zgodzę się z tobą ;D Z fryzurami i oczami masz rację.

Domi-606

Nasi Wierni obserwatorzy♥