Zapraszamy do komentowania!

3 sierpnia 2012

Czy to nadal jest modne ? - Spodnie z dziurami

Jeszcze w tym roku na stardoll użytkownicy `rzucali się ` na podarte spodnie . Co trzecia dol spotykana miała w szafie parę spodni . Ja także szalałam na ich widok . Tworzyłam niesamowite stylizacje . Jednak teraz nie do końca jestem pewna czy ktoś jeszcze się tak ubiera i pamięta dawny hit . Ja te spodnie dobrze wspominam . Kocham różne kroje , kolory wzory rurek . Lubię być wyjątkowa , jak pewnie każdy ale mniejsza z tym .
O to moja kolekcja


Są tu różne kroje , kolory , wzory . Każda para jest inna i wyjątkowa . Pamiętam nosiłam te spodnie w sposób rurki plus rajstopy pod spód dzięki czemu prześwitywał kolor . Bardzo mi się podobają ostatnie spodenki .
Stylizacje
Wiem że z jakiegoś powodu nie lubicie moich stylizacji z tego powodu jest mi trochę smutno no ale nie będę się poddawać i załączam trzy stylizacje.

Skomentuj .
Pozdrawiam 1kw

6 komentarzy:

Dżolka. pisze...

Stylizacja nr. 1 jest najlepsza ;)
Ja nie mam takich spodni, ale niektóre są ładne..:))

hiphopcia pisze...

Oj tam , oj tam , nie martw się ja lubię twoje stylizacje :)
Najbardziej mi się podoba nr . 3 :)
Bo bez butów xddd
< HiPiS >

hiphopcia

| Paczi pisze...

Aha, trzecia jest najładniejsza. Ja mam mało podartyh spodni, a w realu nie mam żadnych.

patrycja_2000

KamilaxPP pisze...

No nie przesadzaj..lubimy twoje stylki ; )
Z tej twojej kolekcji to mam tylko 3 pary.Teraz w podartych spodniach ci cali emo chodzą ; D

KamilaxP

Paulina pisze...

Moje ulubione spodnie to były :)
Pozdrawiam, Flora2332

Unknown pisze...

Nr 3 stylizacja BoSka ! < 3
A te spodnie są zarombiste ,
uwielbiam twoje stylizacje ♥

Choco_White

Nasi Wierni obserwatorzy♥