Zapraszamy do komentowania!

27 kwietnia 2012

MAKIJAZE PORADY

Hej mam kilka porad dla was .
Zapraszam do przeczytania .
Skomentowania .
Obserwowania bloga .
I zapraszam do lektury 

Nie !-  Nie wolno malować oczu do końca gdyż to daję efekt DIWY
                                  Tak !- Delikatny makijaż oczu cudnie 
Nie !- Nie wygląda to "apetycznie " kreski idą za daleko .!.
Tak !- Elagancko dokładnie idealnie . 
Nie!- JAK TO WYGLĄDA ? - Okropnie ! zapamiętaj na zawsze fuj!
Tak !- Ładnie delikatnie , staranie 
Nie!-dziwnie to wygląda tak jakby by nie domyta szminka  w dodatku ten puder ?
Tak!- Ładnie wszystko dokładnie .
Nie!- SZMINKA - za mocno nie podoba mi się ogólnie stworzyłam największy błąd makijażu <<< specialnie .
Tak !- Wszystko delikatnie nic dodać nic ująć .
Nie!- PUDER - ohyda i ten błyszczyk  .
Tak - jak zwykle dokładnie staranie ładnie delikatnie .
Jak wam się podoba poradnik ?♥
Chcecie więcej ?♥
Naprawdę namęczyłam się by stworzyć makijaże serij NIE <<< xD .♥
Jestem z siebię dumna sama skorzystam z tych porad . ♥

Z komentarzy wylosuję osobę która dostanie 5 SD  ♥
Aby losowanie się odbyło musi być conajmniej 5 komentarzy ♥

4 komentarze:

ZimiZimi pisze...

ładnie te tak:}
00mili00

MissSuzi17 pisze...

wow! super poradnik, na pewno skorzystam :)

MissSuzi17

Domi-606 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Domi-606 pisze...

Ślicznie... na pewno, niektóre dziewczyny powinny z tego skorzystać :D Sama ja będę od czasu do czasu zaglądać. :D Więcej takich ! ^.^

Domi-606

Nasi Wierni obserwatorzy♥