Zapraszamy do komentowania!

5 stycznia 2013

Plusy i minusy makijażu #1

 Tutaj nowa redaktorka Karolka2332. Post miaÅ‚ pojawić siÄ™ w Å›rodÄ™, ale nie byÅ‚o czasu. Na pierwszy ogieÅ„ pójdzie lalka o nicku SkazanaNaRap

 

Ocena makijażu: Makijaż jest naprawdę ładny, moim zdaniem oryginalny, co bardzo sobie cenię. Nie pasuje mi tutaj tylko ten puder na polikach. Za mocno pomalowane, gdyby było bardziej lekko to byłoby fajnie. 8,5/10
Ocena twarzy: Części twarzy podobają mi się, tylko usta ciut niezbyt. Fryzura bardzo ładnie dobrana. Ale lepiej by było bez tego kolczyka. 9/10

Ocena ogólna: 17,5/20

Mam nadzieję, że post się wam spodobał. Czekam na komentarze. Chętnie przyjmę każdą krytykę. : )

2 komentarze:

Miśka Grabowska Blog pisze...

hehehe.. niezła buźka milordzie.. :D

Wiktoria pisze...

Widać że mój dział wznowiony, mogę się pochwalić że ja go wymyśliłam (:

Nasi Wierni obserwatorzy♥