Zapraszamy do komentowania!

1 stycznia 2013

New Year's styling craze!

Dzisiejszy post z małym opóźnieniem, bo miałam go dodać wczoraj. Ale lepiej później niż wcale. Jak można się domyślić po tytule stylizacja noworoczna :)


W stylizacji przeważa czerń i fiolet oraz nutka bieli. O dziwo większość rzeczy w tej stylizacji to darmówki. Nie wiedziałam jaką narzutkę dać, bo żadna mi nie pasowała ale futerko chyba dobrze się tutaj sprawdza.

Piórka- Academy| Futro- Darmówka| Bluzka- Deceades| Top- Basics| Spódniczka- Academy| Torebka- Voile| Zakolanówki- Voile| Buty- Mis XV 

Korzystając z okazji chcę złożyć wszystkim obserwatorom i czytelnikom wszystkiego dobrego w nowym 2013 roku :)

 

1 komentarz:

Miśka Grabowska Blog pisze...

już masz 300 obserwatorów.. ciekawe jaka to nagroda...
ale to nie ja jestem 300. tak tylko gadam..
pozdrowienia.. :p

Nasi Wierni obserwatorzy♥